dimarts, 11 de juny del 2013

I el dia va passar


I va ser un èxit. Els treballs dels alumnes van resultar molt bons, les seves explicacions convincents i van aconseguir relacionar el llibre amb el que havien vist a l'assignatura. Avui han fet l'examen de l'assignatura sabent que del poster tindran una bona nota. I sabent que una notícia que parla d'ells està a la portada de la pàgina web de la UB.

Aquest ha estat un any difícil a la feina. M'he trobat amb un perfil d'alumnes amb el que no m'havia trobat mai i probablement la situació de crispació que es viu a la universitat no m'ha ajudat a saber-los portar. El cas és que estava desanimada i se'm feia molt muntanya amunt el final de curs. I els alumnes d'aquesta assignatura m'han fet agafar ganes de seguir, de fer coses noves, d'iniciar projectes. M'han motivat. I els estic molt agraïda.







2 comentaris: